سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنی با آشنایان
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
زنهار که دانشمندان را سبک بشمری چرا که این کار تو را خوار می کند و مایه بدگمانی و وهم و خیال درباره تومی شود . [امام علی علیه السلام]
» آمارهای وبلاگ
کل الطاف :2118
الطاف امروز :0
الطاف دیروز :0
» درباره خودم
سخنی  با آشنایان
عبد المهدی
با یار آشنا سخن آشنا بگو!!!
» لوگوی وبلاگ
سخنی  با آشنایان
» بگذار با تو باشم

بگذار باتو باشم

        بگذار با تو باشم

                  تو طنین بغض عشقی

                             توصدای جویباری

                                   تولطافت سحرگه

                                        توطراوت بهاری

من ولی غریبم اینجا

         و ندارم اشنایی

                        که تمام غصه هم را به نگاه او بگویم

من ویاد روزگاری

                 که مرا شکست عشقت

و به دست باد دادی

                تو صدای خنده هایت

   به نسیم عشق ماند

                  تو بمان همیشه با من

                                         بگذار با تو باشم

               شعر از : عبدالمهدی



  • کلمات کلیدی :
  • عبد المهدی:: 87/9/23:: 12:56 عصر | الطاف دوستان ()